Snappers Snappers נייד

בעולם שבו קצב החדשות מטורף ומשאבי הסיקור מוגבלים, הטכנולוגיה של Snappers מאפשרת לכולם להפוך לכתבים מהשטח – לתעד ולשדר אירועים בזמן אמת מכל מקום. החברה כבר מייצרת הכנסות מרשתות המדיה הגדולות כמו CNN, NBA TV ועוד.

סוג הנפקה מניות
תחום Media Tech
סכום השקעה מינימלי $25,000

תעשיית ה-Media-Tech כובשת את העולם

Snappers עונה על צורך חדש מצד חברות החדשות והתקשורת בכל העולם – העלאת כתבות מהשטח בזמן אמת.

 על פי דו”ח של  EMR שוק טכנולוגיות השידור והמדיה העולמי עמד על שווי של כ-41 מיליארד דולר בשנת 2021. השוק צפוי עוד לצמוח בקצב של כ-7% בשנה וצפוי להגיע לשווי של 62 מיליארד דולר עד 2027 .

מקור: https://www.expertmarketresearch.com/reports/broadcast-and-media-technology-market-report

הצוות המוביל את Snappers

Snappers הוקמה על ידי דב צלס וחזי לנג – שני יזמים מכורים לאקטואליה, שהבינו שגם חדר החדשות צריך להתאים את עצמו לרוח התקופה. צלס ולנג צירפו אליהם את איתן גולדפרד  – טכנולוג עם ניסיון מקצועי ועשיר בסטרטאפים וכמתכנת באחת מיחידות העילית במודיעין בצה”ל.

במהלך 2021 הצטרף כמנכ”ל מר אורי סגל – יזם סדרתי מצליח, שהקים ומינכל את MUGO. החברה זכתה במקום הראשון בתחרות הסטרטאפים של כלכליסט ונמכרה לענקית הסטרימינג Deezer בשנת 2020. לסגל ניסיון יזמי עשיר ושימש בעברו כמנהל הפיתוח העסקי ומנהל תחרות יזם השנה של פירמת ראיית החשבון  Ernest&Young.

הצורך שהחברה עונה עליו

חברות החדשות והמדיה מוציאות בכל שנה מיליארדי דולר על סיקור חדשותי עולמי באמצעות משרדים לנציגים בכל מדינה, ציוד טכני מורכב וצוות הפקה ושידור. אך בעידן המהיר שאנו חיים בו, לכל אירוע יש פוטנציאל להפוך לאירוע חדשותי מעניין וחברות התקשורת נאבקות על השגת דיווח ראשוני בזמן אמת מהשטח והן מוכנות לשלם על כך הרבה כסף.

הפתרון הטכנולוגי של Snappers

Snappers מאפשרת דמוקרטיזציה של התקשורת ומשנה את חדרי החדשות ברחבי העולם. באמצעות הטכנולוגיה היעודית שלה ובעזרת ה -SDK אשר מוטמע באפליקציות של הלקוחות שלה, יכולים המשתמשים  להפוך לכתבים פוטנציאליים בשטח, להתחבר ישירות לחדר העריכה של גוף המדיה  ולספק שידור ישיר באיכות מקסימלית מהשטח בזמן אמת. כך, יכולים גופי השידור לקבל סיקור ראשוני לאירועים בכל מקום בעולם מבלי שיש להם ניידת שידור או כתב ייעודי במקום.

בנוסף, ל-Snappers אפליקציה יעודית שמאפשרת לכתבי חברות החדשות והספורט להעביר שידור איכותי ללא הפרעות ישירות  לחדר העריכה ולהעביר את הסיקור בלי צוות צילום או כלים טכניים אחרים, פרט לטלפון הנייד.

הפתרון של Snappers חוסך לחברות המדיה עלויות רבות, באמצעות הפיתוח הייחודי, ומאפשר להם יתרון יחסי על פני המתחרים שלהם, שנאלצים לוותר על סיקור או להסתפק בחיפוש ברשתות החברתיות אחר דיווח מתאים ולרכוש את זכויות השידור עליו.

לקוחות גדולים

Snappers כבר חתמה על עסקאות במודל Saas עם גופי המדיה מובילים בעולם, ביניהם: CNN Espanol , Warner Media, NBA tv, tv azteca (Grupo Salinas),  וכן גופי התקשורת הגדולים בישראל.

ההסכם שנחתם בסוף שנת 2021 עם Warner Media מאפשר לכל חברה שהינה חלק מהקבוצה להצטרף לשירותי החברה ללא צורך במשא ומתן או חתימת הסכמים חדשים. ל-Warner Media יש מאות גופי מדיה בארה״ב ומסביב לעולם.

משקיעים מובילים

  • שוקי אברמוביץ – איש פיננסים בכיר, לשעבר מנכ”ל כלל ויו”ר חברת הפינטק גלילאו טק.
  • עמירם שור – מראשוני תעשיית התוכנה והטכנולוגיה בישראל, מי שהקים את אחת מקרנות ההון סיכון הראשונות בארץ, מנהל ותיק ומנוסה ובעל קשרים ענפים
  • ד״ר אורלי ניקלס – יועצת אסטרטגיה בכירה בחברות טכנולוגיה, חברת הנהלה ותיקה ומנוסה בחברות הייטק מקומיות וגלובליות.
  • רו״ח שמעון יצחקי – לשעבר יו״ר ומנכ״ל אלביט הדמיה.
  • ג׳ון סטרוטסיס – יזם ומשקיע סדרתי, חבר דריקטוריון במיזמים חובקי עולם.

תחרות ופטנטים

ל-Snappers יש טכנולוגיה יחידה מסוגה בשוק הנמצאת בשלב ה-provisional לרישום כפטנט. המתחרים של Snappers  מתבססים על קליטת אינטרנט בענן ולא יכולים לתמוך בשידור הישיר כשקיימים ניתוקים או רוחב פס מאוד צר. היתרון לעבודה בטכנולוגיה שפותח על ידי החברה, הוא רצף שידורים גם כשאין קליטת אינטרנט, כפי שיכול לקרות במקרים רבים של אירועים חדשותיים. בנוסף, לסנאפרס יכולת עריכה ותקשורת מול הגוף המשדר בזמן אמת.

אלמנט חשוב נוסף עבור רשתות השידור הוא שבעידן שבו נסמכים רבות על דיווחים המתקבלים מהרשתות החברתיות, אפליקציות כמו Facebook live או Twiter live – לא מאפשרות קבלת בעלות על התוכן עבור רשתות השידור. מדובר על שידור ישיר רק לחברים של המשתמש ולא למיליוני צופים דרך רשתות הטלוויזיה הגדולות.

מענקים וזכיות

Snappers היתה פיינליסטית בתחרות 4YFN בברצלונה – תחרות סטרטאפים עולמית שמטרתה למצוא את הסטרטאפים הדיגיטליים הטובים ביותר ברחבי העולם. מדובר על ההכרה הרשמית הגבוהה ביותר בתערוכת ותחרות הסטאראפים של ה-Mobile World Congress .

בנוסף, קיבלה החברה מענק מרשות החדשנות הישראלית.

פוטנציאל עסקי

שוק היעד של Snappers כולל את כל כלי התקשורת ברחבי העולם. כל כלי תקשורת שעובד עם Snappers  רוכש רישיון המאפשר לציבור המשתמשים באפליקציה שלו לשדר מהשטח ולכתבים שלהם להשתמש באפלקיציה היעודית לשידור ישיר מהשטח.

החברה עובדת במודל של SaaS – כלומר תשלום של ריטיינר קבוע חודשי ולכן מבטיחה לעצמה הכנסות סדירות לאורך זמן. בנוסף לזה הלקוחות משלמים תשלומים משתנים לפי הויראליות של כל סרטון שנוצר דרך הטכנולוגיה ופורסם ברשתות החברתיות. נכון להיום החברה חתמה כבר על הסכמים עם גופי תקשורת ענקיים כמו ,CNN Warner Media, NBA  עם פוטנציאל ענק של עשרות מיליוני משתמשים בכל העולם.

אנחנו פה בשבילך!