חברת Augmind - לא עוד סטארט אפ חברת Augmind - לא עוד סטארט אפ  נייד

הכירו את הסטראט אפ Augmind.
חברה שפיתחה פלטפורמה פורצת דרך ליצירת תוכן תלת מימד לתעשיות ה-VR ו AR. ייחודיות המערכת מקלה על כל תהליך היצירה התוכן ומייצרת תוצרים עם יכולות טעינה מהירות מבלי לפגוע באיכות התוצרים והתאמה לעבוד בכל מכשירי הניידים. החברה היום מספקת את שירותיה לחברות ענק בינלאומיות כמו Sony, Samsung ועוד.

סוג הנפקה מניות
תחום 3D
סכום השקעה מינימלי $25,000

היכרות עם עולם התלת מימד

תעשיית התלת מימד היא אחת מהתעשיות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות. היא הולכת ומשתלבת יותר עם השנים בשוק העולמי וניתן למצוא אותה כמעט בכל תעשייה. מתעשיות כמו קמעונאות, קונסולות, נדל”ן, רשתות חברתיות ועוד, והיא מבטיחה לשפר את חווית המשתמש בצורה משמעותית.
ביוני 23 התעשייה סומנה לאחת מהתעשיות הטכנולוגיות המובילות ובעלות הפוטנציאל הגובה ויש לשים לב להתפתחותן. כל זה קרה לאחר הצטרפותה של חברת אפל לתחום והשיקה את משקפיי המציאות המדומה שלהם. בנוסף, ישנן עוד מספר חברות לא מבוטל של חברות ענק בינלאומיות שהצהירו שבכוונתן להיכנס לתעשייה התלת מימד.

מי זו חברת הסטארט אפ Augmind?

Augmind היא לא עוד סטארט אפ רגיל. החברה פיתחה פלטפורמת SAAS (תוכנה כשירות) פורצת דרך, המאפרת יצירת תוכן תלת מיימד באיכות גבוהה. בזכות מערכות מתקדמות המשלבות אלגוריטם ייחודי ובינה מלאכותית החברה ממוקמת בחוד החנית של תעשייה.
המערכת מעניקה יכולות כיווץ תוצרים תוך שמירה על איכות הנראות הויזואלית של האובייקט. תכונה זו היא בעלת חשיבות רבה בתעשיית התלת מימד ומעצבים רבים נאבקים כדי להוריד את משקל האובייקט. כאמור, המערכת מאוד ידידותית ונוחה לשימוש עבור מעצבים ואף מיועדת בקרוב להנגשה לקבל הרחב.

היום המערכות הקיימות נחשבות מסורבלות, דורשות זמן לתפעול, עולוית יקרות והתוצרים הסופיים לא מספיק איכותיים. הפלטפורמה של Augmind היא one stop shop (תחנת עצירה אחת) המקלה ומקצרת את תהליך הייצור. 

קצת רקע על החברה

החברה הוקמה שנת 2018 ע”י שני יזמים מנוסים, יובל גלוז, סמנכ”ל תפעול ומייסד ורן קרן, מנכ”ל ומייסד. “המטרה שלנו היא להנגיש תכנים תלת מימדיים למכשירים ניידים מאחר, ואיכות התכנים למובייל מאוד נמוכה. מאחר והמעבדים במובייל חלשים יחסית בהשוואה למחשבים שולחניים או בקונסולות משחק”, אומר גלוז, סמנכ”ל התפעול.


החשיפה הגדולה של החברה היתה לפני כחמש שנים, בכנס החדשנות שהתקיימה במרכז פרס לשלום. כאשר Augmind הוכיחה את היכולת הטכנולוגית פורצת הדרך שלה וחשפה לראשונה הולוגרמה של שמעון פרס. שבה הקריא את צוואתו הרוחנית לעיני המשתתפים כמו ג’ק מא (מייסד עליבאבא), חמי פרס (בנו ומנכ”ל ומייסד קרן פיטנגו -קרן ההשקעות הגדולה בישראל) ועוד רבים אחרים מהארץ והעולם.

כאמור בזכות המערכת פורצת הדרך החברה מספקת את שירותיה לחברות ענק בינלאומיות כמו Samsung, AT&T ועוד. 

מיזמים נוספים שעשויים לעניין אותך לחצו כאן 

אנחנו פה בשבילך!