Ark Surgical II Ark Surgical II נייד

חברת Ark-Surgical פיתחה מכשיר רפואי פורץ דרך שהצליח לענות לאתגר שהעמיד ה-FDA למציאת דרך בטוחה לניתוח הוצאת הרחם - אחד הניתוחים הנפוצים בעולם, ללא פתיחת הבטן!

סוג הנפקה מניות
תחום מכשור רפואי
סכום השקעה מינימלי $20,000

ניתוח להוצאת רחם – אחד הנפוצים בעולם

השקעה בחברת Ark-surgical זמינה למועדון המשקיעים

ניתוח להסרת הרחם הוא הניתוח הגניקולוגי השכיח ביותר אחרי ניתוח קיסרי.על פי הנתונים בארה”ב אחת מתוך 3 נשים צפויה לעבור אותו במהלך חייה. נשים רבות עוברות את ההליך כבר לפני גיל המעבר בגלל כאבים המתקשרים לאיבר. בד”כ בניתוח לפרוסקופי להסרת רחם היא ע”י לחתוכו לחתיכות קטנות ולהוציאתן דרך חתך בדופן הבטן.

אחד הסיבוכים הנפוצים כתוצאה מניתוח זה, הוא ששאריות רקמה מהרחם שנשארות בחלל הבטן. התופעה כה שכיחה ומסוכנת, עד שבשנת 2014 הזהיר ה- FDA מניתוחים לפרוסקופיים להסרת הרחם. עקב תופעה זו, יצא ה-FDA בקריאה, לפתח מוצרים שיספקו הגנה מפני פיזור רקמות בזמן הניתוח.

עוטף את הרחם ומוציא אותו באופן בטוח ומהיר

חברת Ark Surgical הצטרפה למירוץ במציאת פתרון לסיבוכים של ניתוח לפרוסקופי. לאחר מספר שנים, החברה הצליחה לפתח מוצר פורץ דרך להסרת רחם בניתוח לפרוסקופי בשם Labpox. ה- LapBox הוא מכשיר חד פעמי המוחדר לחלל הבטן דרך חור קטן לפרוסקופי. למכשיר יש מיכל גמיש ואטום היכול לעטוף את הרחם ומאפשר לבצע את החיתוך והסרת האובייקט. כאמור למיכל שעוטף את הרחם, בעל דופן כפול המונע את פיזורם של חלקיקים בחלל הבטן. בסוף הליך ההוצאה, המנתח יכול לשלוף את המיכל כולו אל מחוץ לחלל הבטן בבטחה

השימוש ב-LapBox מספק למעשה, סביבה מוגדרת ואטומה לביצוע הכריתה והחיתוך של הרחם. ובכך המוצר עונה לדרישת ה-FDA ומבטל את החשש הגדול ביותר בביצוע הניתוח.

לאחר צמיחת וגדילת החברה, הודות לסבב גיוס מוצלח ששימש לבניית קו הייצור ושיפור המכשור. החברה קיבלה לאחרונה את אישור ה־FDA האמריקאי עבור המכשיר הראשון שלה: lLapBox Manua. האישור הוא שלב חשוב בהתקדמות ובצמיחה של החברה, ומאפשר למנתחים להשתמש במכשיר. בנוסף, האישור גם מאפשר לה להתחיל למכור ולשווק לשוק האמריקאי המהווה נתח משמעותי מהשוק העולמי למכשור רפואי ובכך מגדיל משמעותית את פוטנציאל המכירות של החברה.

 

להשקעה ב-Ark Surgical >>

להזדמנויות השקעה נוספות שעשויות לעניין אותך לחץ כאן 

החלופה: ניתוח פתוח

השקעה בחברת Ark-surgical זמינה למועדון המשקיעים

כאמור, ניתוח להסר הרחם הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בקרב נשים בעולם. בארצות הברית לבדה, מבוצעים כ-600 אלף כריתות רחם בשנה ובישראל הקטנה, כ-5,000 מדי שנה.

לניתוח כריתת הרחם עומדות בפניו 3 אפשרויות: ניתוח פתוח, ניתוח לפרוסקופי או ניתוח וגינלי (נדיר יחסית). עד 2014 ניתוח לפרוסקופי היה ה-Gold Standard, אך לאור אזהרת ה-FDA, צנח שיעור הניתוחים הלפרוסקופיים באופן משמעותי, לאור הסכנה מפיזור סרטן.

החלופה המרכזית לניתוח הלפרוסקופי היא ניתוח פתוח, שבו מבוצע חתך ארוך לאורך הבטן להוצאת האיבר. הבעיה בניתוחים פתוחים היא העלייה במספר הזיהומים והסיבוכים, בנוסף לזמן אשפוז ארוך יותר, רמת כאב גבוהה יותר והחלמה ארוכה עם השפעה רחבה על החזרה לשגרה ועל איכות החיים. בגלל סיבות אלו העלות לבית חולים של ניתוח פתוח גבוהה יותר מניתוח לפרסקופי.

זו הסיבה לכך שה-FDA כה נחרץ לגבי הנחיצות בפתרון שיאפשר לחזור ולבצע ניתוחים לפרוסקופיים שיטיבו עם רווחתה ובטחונה של המטופלת לאחר ההליך, ויאפשרו לה חזרה מהירה ובטוחה לשגרה.

 

להשקעה ב-Ark Surgical >>

לפרטים נוספים אודות חברת טוגדר השקעות לחץ כאן 

פתרון יעיל וקל לשימוש

ד”ר אבי יערי, גניקולוג ישראלי שלמד בהדסה ועובד בארה”ב ב-30 השנה האחרונות, חיפש פתרון קל לשימוש בשילוב עם רמת בטיחות גבוהה, אשר ייתן מענה לבעייתיות שנוצרה בעקבות שיטת החיתוך.

בתור גניקולוג, הוא הכיר 2 פתרונות אחרים שהוצעו לשימוש, אך נוכח כי רופאים כמוהו, נמנעו מלהשתמש בהם עקב סרבול. בעקבות כך ד”ר יערי פיתח את אב הטיפוס של ה-LapBox ופידבקים החיובים הגיעו מיידית.

ה- LapBox הוצג בכנס גדול בארצות הברית בפני מנהלים בכירים של חברות מובילות שניסו את המוצר על סימולטור והצליחו כבר בניסיון הראשון, לתפעל אותו בהצלחה ובמהירות. בנוסף, המכשיר הוצג בפני גניקולוגים מובילי דעה שהתלהבו מהחדשנות, נוחות השימוש והשליטה במערכת.

הגניקולוגיים העריכו את העובדה שמדובר במכשיר בטיחותי מאוד בעל דופן כפולה, המגדילה את יעילות ובטיחות ההליך ומקטינה את הסיכוי לתביעות של רשלנות רפואית שיכולות לעלות כנגדם.

להשקעה ב-Ark Surgical >>

 

חברת טוגדר מציגה למועדון המשקיעים הזדמנות השקעה חדשה

יתרונות ה-LapBox

הזדמנות השקעה זמינה למועדון המשקיעים של חברת טוגדר
  • עונה על דרישה ספציפית של ה-FDA.
  • משפר דרמטית את חוויית המטופלת – זמן אשפוז קצר, פחות סיבוכים זיהומיים (שיכולים לגרום למוות), וחזרה מהירה לשגרה.
  • חוסך לבתי החולים זמן ניתוחים וזמן אשפוז ובכך, כסף ומשאבים רבים.
  • המוצר היחיד בעל דופן כפולה שמונעת את פיזור התאים בחלל הבטן.
  • חיסכון בזמן ניתוח ביחס למתחרים ולחלופות.
  • פשוט לשימוש, ובעל עקומת לימוד קצרה.
  • מקטין את הסיכוי לתביעות של רשלנות רפואית בגלל הדגש על בטיחות.
  • מאפשר עבודה עם מורסלטור חשמלי או ידני.

להשקעה דרך מועדון המשקיעים של חברת Together 

שוק ופוטנציאל

המוצר נותן מענה בתחום בריאות האישה, שנחשב לסגמנט צומח מאוד עם קהל יעד של 50% מהאוכלוסייה בעולם. הערכת השוק למוצר בארה”ב לבדה עומדת על 250-300 מיליון דולר.

החברה הצליחה לפצח אתגר של ה-FDA ולספק לו מענה בטיחותי ויעיל, ולכן סביר מאוד להניח, כי מדובר על מוצר בעל פוטנציאל גבוה במיוחד לתת מענה לרופאים בכל רחבי העולם, הזקוקים לפתרון שייטיב עם המטופלות וייעל את הניתוחים.

כיום, החברה נמצאת בתהליך מתקדם של קבלת האישור גם למכשיר השני שלה, LapBox power, כלי רפואי המשמש לניתוחים לפרוסקופיים חשמליים.

ההשקעה בחברת Ark-Surgical זמינה למועדון המשקיעים של חברת Together

אבני דרך

 

בתחילת 2020 החברה החלה בניסוי קליני בבני אדם שצפוי להסתיים עד תום השנה, זאת לאחר ניסויים קליניים מוצלחים שבוצעו בבעלי חיים. עד כה, שני ניתוחים עם ה-LapBox בוצעו בהצלחה בבית החולים אסותא.

בשנת 2022, לאחר צמיחת וגדילת החברה, הודות לסבב גיוס מוצלח ששימש לבניית קו הייצור ושיפור המכשור, החברה קיבלה לאחרונה את אישור ה־FDA האמריקאי עבור המכשיר הראשון שלה: lLapBox Manua. האישור הוא שלב חשוב בהתקדמות ובצמיחה של החברה, ומאפשר למנתחים להשתמש במכשיר. בנוסף, האישור גם מאפשר לה להתחיל למכור ולשווק לשוק האמריקאי המהווה נתח משמעותי מהשוק העולמי למכשור רפואי ובכך מגדיל משמעותית את פוטנציאל המכירות של החברה.

 

השקעה בחברה זמינה למועדון המשקיעים 

אנחנו פה בשבילך!