Together Klarna Fund Together Klarna Fund נייד

קרן ייעודית המאפשרת להשקיע בחברת Klarna - מחברות היוניקורן הגדולות בעולם¹. ענקית הפינטק השוודית מציעה אלטרנטיבה לתשלומים באשראי בקניות אונליין ובחנויות ומאפשרת ל-145 מיליון לקוחותיה, לקנות עכשיו ולשלם מאוחר יותר (BNPL).

סוג הנפקה מניות
תחום FinTech
סכום השקעה מינימלי $30,000

אחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם

בכל יום מתבצעות 2 מיליון עסקאות דרך פלטפורמת התשלומים של קבוצת Klarna² – אחת מחברות היוניקורן הגדולות בעולם¹, חברת הפינטק החזקה ביותר באירופה והשנייה בגודלה בעולם, ותופעה שתופסת יותר ויותר נפח בקרב צעירים, הבוחרים להשתמש באפליקציה של החברה כדי לשלם עבור הרכישות שלהם אונליין.

החברה הוקמה ב-2005 בשוודיה, על מנת לתת מענה נוח ופשוט לתשלום עבור קניות אונליין. מאז, היא הפכה לקבוצה ענקית, המעסיקה כ-5,000 עובדים² ונמצאת בשימוש על ידי 145 מיליון לקוחות². על פי פרסומים בתקשורת, החברה צפויה לצאת להנפקה כבר במהלך 2022

גמישות בתשלום עבור רכישות

היתרון עבור המשתמשים באפליקציה של Klarna הוא היכולת לקנות עכשיו ולשלם מאוחר יותר (Buy Now Pay Later) עבור הרכישות, או לפצל את התשלום למספר תשלומים – תופעה המקובלת מאוד בישראל, אך כמעט ולא קיימת באמצעי התשלום הנפוצים בכל שאר העולם.

הגמישות הזו, ביכולת לשלם בתשלומים או לאחר ההתנסות במוצר, קרצה לרוכשים אונליין והגדילה באופן משמעותי את יכולת הקנייה של רבים. בקניות שעלותן גבוהה כמו מכשיר חשמלי חדש, רהיט או טלפון נייד – רבים לא יכלו לשלם בבת אחת וויתרו בלית ברירה. Klarna, יצרה אלטרנטיבה ואפשרה להם להגשים את החלום ולרכוש ללא חשש בתשלומים ללא ריבית וללא השפעה על דירוג האשראי שלהם.

המודל העסקי

Klarna פועלת באחד התחומים הצומחים ביותר בעולם – קניות אונליין (e-Commerce) והמודל העסקי שלה מבוסס על תשלום על ידי בתי העסק העובדים איתה. בתי העסק מרוויחים קהל לקוחות שיש לו יכולת קנייה שלא היתה לו ללא Klarna ומוכנים לשלם על כך עמלת אשראי גבוהה יחסית שמאפשרת את ההכנסות לחברה.

נכון להיום, יש ל-Klarna יותר מ-400 אלף בתי עסק שעובדים איתה אונליין ובחנויות עצמן, ביותר מ-45 מדינות ברחבי העולם².

על פי דיווחי החברה, כאשר חנות מאפשרת שימוש ב-Klarna – שווי סך הקנייה ללקוח עולה ב-41%, ישנה עלייה של 30% בהמרות לרכישות ומגיעים עד 40% יותר לקוחות חדשים². נתונים אלו מדגישים את העוצמה של החברה בקרב רוכשים ואת הכדאיות של בתי העסק להצטרף לשירותים שהיא מציעה להם.

מתרחבת לבנקאות דיגיטלית

בין המשקיעים בסבבי הגיוס השונים של Klarna ניתן למצוא את5: Sequoia Capital, Silver Lake, BlackRock, Bestseller Group, Commonwealth Bank of Australia, Dragoneer, Permira, Visa, Ant Group,  ועוד.

בנוסף לפעילותה המקורית, פורסם4 כי במהלך פברואר 2021 השיקה Klarna שירותי בנקאות דיגיטלית בגרמניה.

החברה משתמשת באפליקציה שלה ככלי בנקאי, שבו לקוחות יכולים לפתוח חשבון בנק ולקבל כרטיס חיוב של ויזה. המשתמשים מקבלים חשבון בנק מלא עם IBAN גרמני והם יכולים להוציא כסף, להפקיד ולחייב את החשבון.

על פי פרסום זה4, היא מתכננת לבנות “אפליקציית על” פיננסית, שתאפשר למשתמשים שקיפות מלאה בנוגע לכסף שלהם ותאפשר חשבונות לשימוש שוטף וגם לחסכונות. המשמעות היא ש-Klarna תתחרה בבנקים דיגיטליים אחרים וכי יש לה ליבה של מערכת בנקאית עצמאית משלה.

הזדמנות ההשקעה באמצעות Together  

למרות היותה של Klarna אחת החברות הגדולות בעולם והפוטנציאל המשמעותי שלה, היא עדיין חברה פרטית והאפשרות להצטרף אליה, כבעל מניות כמעט לא אפשרי עבור משקיעים פרטיים.

כאן בדיוק מגיע הפתרון של חברת Together השקעות, המאפשרת למשקיעים להנות מהצלחתה של Klarna בסכומים של החל מ- 30 אלף דולר, באמצעות קרן ייעודית, אשר רוכשת מניות של Klarna מבעלי מניות קיימים של החברה (רכישת סקנדרי בשוק המשני). המשקיעים מצטרפים לקרן הייעודית כשותפים, ובכך יתאפשר להם ליהנות מהצלחתה העתידית של החברה.  

 

אנחנו פה בשבילך!