קניית מניות לפני הנפקה

חברת Together השקעות המונים - אתר לגיוס כספים באמצעות מימון המונים - טוגדר

בעולם ההשקעות יש קלישאות רבות שחשבנו שלעולם כבר ישארו איתנו. אחת מהן היא “אם רק הייתי קונה את המניה הזאת בעבר…”. הקלישאה הזאת מרמזת על חלום שכבר לא יתגשם. אז זהו, כעת זה כבר יכול להתגשם. כן, העולם שלנו משתנה בכל יום מחדש וגם עולם ההשקעות משתנה יחד איתו. אם בעבר היינו רגילים שאת הכסף הגדול שנמצא על הרצפה במניות טרם הנפקתם לציבור היה שמור לקרנות השקעה פרטיות שונות שהצטרפות אליהן היתה כמעט בלתי אפשרית בגלל היעדר הון מספק, אז היום כבר ניתן להתאגד עם משקיעים פרטיים נוספים ולרכוש את אותן מניות גם בלי להיות עשיר.
נחדד את הנקודה, זה לא שניתן לרכוש “סתם מניות” אלא מדובר בחברות הנחשבות “חדי קרן”, כלומר חברות ששווין עולה על מילארד דולר (!!!). במילים אחרות מדובר בחברות מאוד איכותיות (אחרת לא היו מגיעות לשווי הגבוה שאליו הן הגיעו) ובמקביל חברות אשר נמצאות על המסלול המכוון לאקזיט או להנפקה.
כאמור, “טוגדר השקעות” הבינה את הצורך העז בהנגשת ההשקעות בחברות חדי קרן לציבור הרחב וקיבלה החלטה להקים קרנות השקעה פרטיות ייחודיות שתכליתן היא השקעה בחברות אלו טרם הנפקתן לציבור הרחב מתוך מטרה למקסם רווחים כבר בעת ההנפקה.
באמצעות קשת רחבה של שיתופי פעולה שקדה “טוגדר השקעות” על השקת מגוון מיקרו קרנות השקעה בחדי קרן אשר כל אחת מהן כוללת סל מניות מצומצם (של כ-5 מניות נבחרות) אשר תבחרנה ע”י ועדת השקעות מקצועית הכוללת את בכירי תעשיית הפיננסים וההייטק וזאת כדי ליצור אנליזה מקצועית ומתוך כך את המוצר המנצח.
בדרך זו יכולים גם משקיעים לא מקצועיים לרכוש מניות איכותיות טרם הנפקתן ולהגיע להצפת ערך כבר בעת ההנפקה. אז מעתה, בכל פעם שתשמעו בשיחת הסלון את המשפט המוכר: “אם רק הייתי קונה בזמן את המניות של החברה המוצלחת הזו…” תזכרו שאפשר גם אחרת.

תגיות: קניית מניות לפני ההנפקה, רכישת מניות טרם הנפקתן, לרכוש מניות טרם הפריצה הגדולה