חברות לפני הנפקה בבורסה

חברת Together השקעות המונים - אתר לגיוס כספים באמצעות מימון המונים - טוגדר

דור ההשקעות החברתיות החל זה מכבר. בתחילה הדעה הרווחת בציבור היתה שהשקעות חברתיות מבוססות רק על החלפת רעיונות השקעה מתוך הכרת העובדה שאם מניה מסוימת זוכה לפופולריות רבה בקרב קהילת משקיעים מסוימת הרי שלפי חוכמת ההמונים שווה להשקיע בה משום שהיא תצבור פופולריות ותציף ערך גם בבורסות. כעת נחשף ציבור המשקיעים להשקעות חברתיות מסוג אחר, השקעות שהיו חסומות בפני משקיעים פרטיים קטנים ואילו כעת כשניתן להתאגד לקרן השקעות פרטית הכוללת הון של מספר משקיעים ההון המשותף מאפשר רכישה של מניות מאוד נחשקות. מניות של חברות “חדי קרן” נחשבו מאז ומעולם לנחשקות במיוחד היות והן למעשה מניות של חברות ששווין עולה על מילארד דולרים עוד לפני ההנפקה. משום כך הן נחשבו לאיכותיות אך מנגד כאמור לא ניתן היה לקנות אותן אם אינך משקיע עתיר הון ועושה זאת במסגרת קרן הון סיכון גדולה.
חברות המגיעות שווי גדול כל כך עוד לפני ההנפקה בבורסה הן בד”כ חברות שמשקיעים רבים מכירים לדוגמא: חברת WAZE , AIRbnb, מובילאיי ואחרות. לכן המשקיעים המתוחכמים כל כך מעונינים לשים יד על מניות אלו ואם אפשר אז מוקדם ככל האפשר ורצוי לפני הנפקה בבורסה. רכישת אותן מניות עוד לפני הנפקתן בבורסה עשויה במקרים רבים להציף ערך ניכר כבר בעת ההנפקה.
כאמור, “טוגדר השקעות” הבינה את הצורך העז בהנגשת ההשקעות בחברות חדי קרן לציבור הרחב וקיבלה החלטה להקים קרנות השקעה פרטיות ייחודיות שתכליתן היא השקעה בחברות אלו טרם הנפקתן לציבור הרחב מתוך מטרה למקסם רווחים כבר בעת ההנפקה. היתרון של “טוגדר השקעות” נעוץ בעובדה של באמצעות הון קטן יחסית של החל מ 30,000$ ניתן להצטרף לקרן ולהיחשף למוצר שלא היה זמין עד כה לציבור הרחב.
באמצעות קשת רחבה של שיתופי פעולה שקדה “טוגדר השקעות” על השקת מגוון מיקרו קרנות השקעה בחדי קרן אשר כל אחת מהן כוללת סל מניות מצומצם (של כ-5 מניות נבחרות) אשר תבחרנה ע”י ועדת השקעות מקצועית הכוללת את בכירי תעשיית הפיננסים וההייטק וזאת כדי ליצור אנליזה מקצועית ומתוך כך את המוצר המנצח.
אין ספק כי שילוב רכיב כמו קרן: “Together Unicorns Fund” בתיק ההשקעות הכללי יכול להעניק שיפור משמעותי בביצועי התיק וזאת במיוחד לאור העובדה שהריביות בעולם צפויות להישאר נמוכות עוד זמן רב והשגת תשואה נאותה הפכה למשימה מורכבת יותר.

תגיות: קניית מניות של חברות לפני ההנפקה, לרכוש מניות טרם הפריצה הגדול, חברות לפני הנפקה בבורסה, רכישת מניות טרם הנפקתן