השקעות עם תשואה גבוהה

חברת Together השקעות המונים - אתר לגיוס כספים באמצעות מימון המונים - טוגדר

כבר יותר מעשור, העולם המערבי מתנהל בסביבת ריבית נמוכה מאוד, כמעט אפסית, מה שהופך את המרדף אחרי התשואות לאתגר לא פשוט. הגופים הפנסיוניים בעולם כבר מדברים בקול רם על עשור אבוד של תשואות נמוכות, שעתיד ליצור לא מעט בעיות לחוסכים שיפרשו בעתיד והמשקיעים הפרטיים מתחבטים כל העת בשאלה שעוסקת בסוגיית הסיכונים הכרוחים בהשגת תשואות נאותות.

הבעיה המרכזית נעוצה בעובדה שתיק השקעות סביר המפוזר על אפיקי השקעה שונים סובל במשך כעשור מתשואות אג”ח נמוכות (רכיב משמעותי בכל תיק השקעות) וכתוצאה מאותה סיבה המשקיעים בעולם נוהרים לעברן של המניות שערכן עלה מאוד והתנפח למימדים שיש יאמרו בועתיים וכתוצאה מכך מרתיעה משקיעים רבים וגורמת להם לצמצם חשיפות לאפיק המנייתי מה שמקטין עוד יותר את התשואות. כלומר, שני הרכיבים המשמעותיים בכל תיק השקעות, העוגנים המרכזיים מניבים בשורה התחתונה תשואה נמוכה מבעבר.

בעיית השגת התשואות מאלצת כל משקיע בעולם לחשיבה והערכות מחודשת ויצירתית ע”מ לעמוד ביעדי התשואות שאליהן הוא שואף. למרבית המזל, בשנים האחרונות התווספו למגוון אפשרויות ההשקעה גם “השקעות אלטרנטיביות” (אלטרנטיבות לשוק ההון) אשר לא היו מוכרות למשקיעים  פרטיים בעבר אך כעת מקבלות מקום של כבוד בתיקי השקעות רבים. 

מבין ההשקעות האלטרנטיביות הנגישות היום למשקיעים הפרטיים ניתן למנות בין היתר את: קרנות הלוואות P2P, קרנות גידור, קרנות הון סיכון, קרנות פרייבט אקוויטי, חברות ביוטק, פארמה חוב ונדל”ן וכו’. 

אז איך יכול המשקיע הפרטי להיחשף להשקעות אלטרנטיביות אם קרנות ההון סיכון / קרנות הגידור אינן נגישות עבורו ? ובכן, יש דרך קלה יותר אשר פתוחה גם לבעלי הון נמוך יחסית. חברת “טוגדר השקעות” מנגישה לציבור המשקיעים הרחב השקעות שהיו שמורות בעבר בעיקר למשקיעים בעלי הון רב. 

חברת “טוגדר השקעות” אשר הוקמה בשנת 2018 צברה עד כה קהל משקיעים נאמן שהצטרף ל”מועדון האנג’לים” שלה והיא זוכה להצלחות וגיוסים מרשימים לחברות הייטק שהיא בוחרת בפינצטה, אחרי בדיקת פוטנציאל מעמיקה ומקצועית.  לאחרונה, הקימה החברה קרן השקעות פרטית ייחודית העונה בדיוק לצורך הזה ומתמחה בהשקעות בחדי קרן (חברה בשווי מילארד דולר לפחות אשר עדיין א הונפקה). הקרן כבר זוכה להצלחה רבה וזאת בעיקר משום שהיא ממוקדת ב-2 מישורים: בחירת החברות איכותיות בקרן והשני שמירה על סכומי גיוס הנגישים למשקיע הפרטי.

התמחותה של חברת “טוגדר השקעות” הינה התמקדות במוצרים מדהימים שהיו נגישים לבעלי הון רב והנגשתם לבעלי הון לא רב. כך למשל, יכול משקיע פרטי להינות מפירות של חברות חד קרן שלולא היתה קיימת חברת “טוגדר השקעות” המשקיע לא יכול היה להיחשף אליה בשלבים מוקדמים והיה נאלץ לחכות להנפקה בבורסה בשווי גבוהה בהרבה.

שילוב נכון של השקעות אלטרנטיביות בתיק ההשקעות עשוי לפצות על היעדר תשואות או על תשואות נמוכות באפיקים אחרים, ויחד עם זאת חשוב להדגיש שההשקעות האלטרנטיביות אינה באות להחליף את כל תיק ההשקעות הקיים אלא להתווסף אליו ולהשתלב עימו.

תגיות: Together השקעות, קרן השקעות פרטית ייחודית, השקעות עם תשואה גבוהה, גיוון השקעות בתיק, השקעות אלטרנטיביות, טוגדר השקעות