הפיתוחים הישראליים שישנו את העולם

חברת Together השקעות המונים - אתר לגיוס כספים באמצעות מימון המונים - טוגדר

לנו כישראלים זה אולי ברור אבל היום גם יתר העולם מתחיל לגלות את החדשנות הישראלית שבאה ופותרת אינסוף בעיות כמעט בכל תחום. רק לאחרונה שודרה כתבה בערוץ 12 שעסקה בנושא: “הפיתוחים הישראליים שישנו את פני הרפואה בחו”ל” (שודר במהדורה המרכזית ב-26.12.2019).

ע”פ האמור באותה כתבה בכנס בינ”ל לטכנולוגיה רפואית (DIGI-HEALTH LEADERS LONDON) שנערך בלונדון הציגו 80 חברות מכל רחבי העולם, 40 מבין החברות שהציגו היו חברות ישראליות !!

כן, הפיתוחים הישראליים, שסייעו בעבר להביא לעולם פתרונות בתחום החקלאות, האנרגיה, התחבורה והרכב / אוטו-טק ועוד כהנה וכהנה כובשים עכשיו גם את תעשיית הבריאות עם פיתוחים מרשימים ומצילי חיים. רבים מהם יהפכו ככל הנראה לאקזיטים מרשימים, שכולנו נשמע עליהם כבר בשנים הקרובות.

נשאלת השאלה, כמובן, כיצד אנו כמשקיעים יכולים לקחת חלק באקזיטים הבאים ובכך גם לסייע לפיתוח הרפואה בעולם וגם ליהנות מהרווחים הפיננסיים שלהם כמשקיעים? ובכן, לא בכל פיתוח נוכל להשתתף אך חלק גדול מאותם פיתוחים יגייסו הון דרך חברות העוסקות בהשקעות המונים ושם נוכל ליטול חלק פעיל.

חברת טוגדר השקעות כבר גייסה את ההון הנדרש (וגם הרבה מעבר לכך בחלק מהמקרים) עבור חברות העוסקות בפיתוחים רפואיים מרשימים בתחומים שונים. החל מכסא גלגלים ממונע המסייע לנכים לקום ולנוע בעמידה, תרופה לסרטן הלבלב, איבחון וטיפול בבעיות ראיה, שעון חכם המנטר את פעילות הלב ומציל חיים, פיתוח חדשני בתחום רפואת העור, טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך לניטור רציף של מחלות נשימתיות, פיתוח של התקן חדשני שיושתל בגופם של חולי לב וכליות וינקז את הנוזלים המיותרים, פיתוח חדשני של מכשיר המחסל את הכינים וביצי הכינים ועוד…

מאחורי כל פיתוח עומד צוות רחב ומרשים של מומחים החותרים למצוינות ועמלים להביא תוצאות שישנו את עולם הרפואה.

כדי להצטרף למועדון המשקיעים של טוגדר השקעות ולהישאר מעודכן וחשוף למיזמים יש להרשם חינם באתר ובכך לקחת חלק במיזמים הבאים.

 

תגיות: השקעה במיזמים ופיתוחים חדשניים, פיתוחים ומיזמים ישראליים, תעשיית ההייטק הישראלית, להשקיע באקזיט הבא, אקזיט, סטארט אפ ניישן, סטראט אפ ניישן, השקעה במיזמים, טוגדר השקעות המונים, חברות סטארט אפ, עולם ההשקעות, מימון המונים, טוגדר השקעות