הנפקת מניות חדשות

חברת Together השקעות המונים - אתר לגיוס כספים באמצעות מימון המונים - טוגדר

משקיעי הסטארט-אפ ניישן מחממים מנועים. לפי כל ההערכות שנת 2021 עתידה להיות אחת השנים היותר סוערות בשוק ההנפקות ואף צפוי לשבור שיאים. לאחרונה אנו עדים למספר הנפקות מוצלחות מאוד בקנה מידה ישראלי (חברות כמו JFrog (חברת DevOps הישראלית) שמספקת פתרון לעדכוני תוכנה רציפים, והונפקה לפני חודשים ספורים לפי שווי של כ-4 מיליארד דולר וחברתLemonade, חברת הביטוח הדיגיטלי שהונפקה בתחילת חודש יולי לפי שווי של 1.6 מיליארד דולר). הצפי לשנת 2021 לכמה וכמה הנפקות גדולות במיוחד של חברות כגון: Playtika , Riskified , Sentinel one , Monday ועוד לא מעט חברות ישראליות מוצלחות.
בכל המקרים מדובר בחברות חדי קרן (חברות בעלות שווי שוק גבוה במיוחד העולה על מילארד דולר). כשנוברים בעסקי החברות האלו ובחברות טובות אחרות מחלחלות לחלקנו רגשות קנאה עזים. המון פירגון אבל גם קינאה ! וזאת מהסיבה הברורה, היינו רוצים להיות חלק מהחגיגה הזו ואם אפשר קצת לפני כולם.
שיקום מי שיש לו גישה לקנות את המניות המדהימות האלו היום (טרם הנפקתן לציבור). אף אחד לא קם ? כן אתם בסדר, אם גם אתם לא שייכים לאלו שמחזיקים במניות האלו זה פשוט כי אין לכם גישה לרכוש אותן טרם הנפקתן לציבור. ברוב המקרים, מניות מהסוג הזה מוחזקות ע”י הבעלים וע”י קרנות השקעה פרטיות / קרנות הון סיכון ואם אינכם בעלי הון רב – ככל הנראה שלא תוכלו להחזיק בהן.
לאחרונה, חברת “טוגדר השקעות” זיהתה את הרצון העז בציבור להיחשף להשקעות מעולות בשלבים מוקדמים, הרימה את הכפפה והקימה את קרן ההשקעות הפרטית הייחודית: Together Unicorns Fund . לראשונה בישראל, משקיעים קטנים, שברשותם הון פנוי החל מ-30 אלף דולר, יוכלו להשקיע בחברות ענק המובילות את העולם העסקי, שמרביתן, צפויות לבצע אקזיט של מכירה או הנפקה בשנים הקרובות. ההשקעה במודל החדשני תתבצע דרך “מיקרו קרנות” – השקעה ייעודית בסלי מניות פרטיות נבחרות, כשלכל פורטפוליו מאפייני פיזור מניות, מחיר כניסה וכן מועד מימוש צפוי ספציפי. חברות חדי הקרן נבחרות בקפדנות על ידי ועדת השקעות מקצועית ומובילה בתחומה, הכוללת בכירים מתעשיית ההיי-טק, הפיננסים וההשקעות של ישראל. כל חברה פוטנציאלית המועמדת להשקעה במיקרו קרן מוצגת לוועדת ההשקעות וכוללת אנליזה מקצועית המבוצעת על ידי אנליסטים בכירים. פתאום השקעה במניות חדשות, עוד לפני ההנפקה הראשונה לציבור (IPO) נראית נגישה מתמיד.

תגיות: הנפקת מניות חדשות, השקעה בחדי קרן, קניית מניות עוד לפני הנפקתן