קניית מניות חדי קרן

חברת Together השקעות המונים - אתר לגיוס כספים באמצעות מימון המונים - טוגדר

מי מאתנו לא היה מעונין לקבל את האפשרות לקנות מניות של חברות איכותיות כמו המשקיעים הגדולים? כנראה שכולנו היינו מעוניינים שיפתח בפנינו הצוהר לעולם ההשקעות של גדולי המשקיעים – אך עד היום זה היה בלתי אפשרי.
השקעות בחברות חדי הקרן בעולם נחשב לענף ייחודי ומבוקש במיוחד וזאת מ-3 סיבות עיקריות: (1) עצם איתור חברת חד קרן אשר לכשעצמה נחשבת מצרך נדיר (חברה ששוויה הינו מעל למילארד דולר עוד טרם הפיכתה לציבורית כלומר טרם האקזיט או טרם הנפקתה לציבור). (2) החלק שנחשב עוד יותר קשה ממציאת חד קרן הוא מציאת גוף השקעות שמאפשר השקעות בחברות חדי קרן. (3) גם אם נמצאה חברה או גוף שמשקיע בחדי קרן – לרוב מדובר בקרנות הון סיכון שבהן רף ההשקעה המינימלי גבוה ושמור למשקיעים הגדולים בלבד.
“טוגדר השקעות” הבינה את הצורך העז בהנגשת ההשקעות בחברות חדי קרן לציבור הרחב וקיבלה החלטה להקים קרנות השקעה פרטיות ייחודיות שתכליתן היא השקעה בחברות אלו טרם הנפקתן לציבור הרחב מתוך מטרה למקסם רווחים כבר בעת ההנפקה.
באמצעות קשת רחבה של שיתופי פעולה תוקמנה ע”י “טוגדר השקעות” מגוון מיקרו קרנות השקעה בחדי קרן אשר כל אחת מהן כוללת סל מניות מצומצם (של כ-5 מניות נבחרות) אשר תבחרנה ע”י ועדת השקעות מקצועית הכוללת את בכירי תעשיית הפיננסים וההייטק וזאת כדי ליצור אנליזה מקצועית ומתוך כך את המוצר המנצח.
כל זאת לא היה מושלם אלמלא רף הכניסה לקרנות אלו הותאם למשקיע הפרטי והועמד על 30,000 דולרים בלבד!!! (סכום זעיר לכל הדעות במונחי השקעות מהסוג הזה). ב-Together הבינו שהדרך לחדור לעולם המשקיעים הגדולים יכול לרקום עור וגידים רק ביחד אתכם. כן, גם השקעות קטנות בסך של החל מ-30,000 דולר יכול להיות כוח השקעה גדול ומשמעותי דרך איגוד של מספר משקיעים קטנים וכך יכול כל משקיע קטן להצטרף למשקיעים הגדולים.

תגיות: קניית מניות חדי קרן, השקעות בחדי קרן, השקעות בהיי-טק, טוגדר השקעות