הנפקת מניות בחברה פרטית

חברת Together השקעות המונים - אתר לגיוס כספים באמצעות מימון המונים - טוגדר

כל משקיע, ותיק או מנוסה – יודע שאת ההזדמנויות הטובות ביותר ניתן למצוא כשגיל החברה צעיר. בחברות צעירות רובצת פעמים רבות עננת חוסר ודאות הנובעת מסיבות רבות כגון:

  • עיכובים ו/או קשיים בתהליכי הפיתוח
  • קשיים ברישום פטנט ו/או קשיי הגנה על הפטנט שנרשם
  • קשיים פיננסיים, קשיי גיוס הון, הוצאות פיתוח כבדות אל מול העדר הכנסות
  • קושי בגיוס כוח אדם מתאים / איכותי שידע להוביל את החברה בהתאם לתוכנית האסטרטגית שהתוותה ע”י קברניטי החברה.
  • חיכוכים בין מייסדי החברה

ועוד סיבות רבות נוספות…

עקב כך, כשהחברה צעירה השווי שלה עדיין רחוק מאוד מהגעה לכדי מיצוי וכאשר מתכננים מראש סדרת השקעות שתכליתה תהיה פיזור רחב – הרי שגם אם חלק מההשקעות כושל ולא מגיע לאקזיט הרי שהחלק שכן יגיע לאקזיט אמור ליצור רווח עצום שיעניק תשואה עודפת למרות הכשלונות.

השאלה הנשאלת היא כיצד ניתן לקחת חלק בהנפקת מניות פרטית ?

ובכן, פלטפורמת ההשקעות של טוגדר, המאפשרת לקהילת המשקיעים הפרטיים  להשקיע בחברות טכנולוגיה פרטיות בתמורה למניות ולקחת חלק בהצלחת הStartup Nation  היא פריצת דרך מרשימה לכשעצמה בעולם ההשקעות החדש. החברה מאתרת את מיטב המיזמים בשלבים שבהם המיזמים נמצאים רגע לפני הפריצה הגדולה. הסינון הבררני שמבצעת טוגדר נאמד בכאחת מכל חמישים חברות את מבקשות לגייס הון. אין ספק שלא כל החברות שתגייסנה הון תגיע לאקזיט המיוחל אך בוודאי שיהיו כאלו שיעשו זאת בענק.

בפרק זמן קצר יחסית חוללה טוגדר מהפכה אמיתית בעולם ההשקעות כשגייסה הון למספר רב של חברות ובהן חברות שכבר הודיעו על התקדמות רבה, פריצת דרך ואפילו דיווחו על הערכות להנפקה בבורסה (בשווי גבוה משמעותית ביחס לשווי הראשוני).

טוגדר למעשה מנגישה למשקיעה השקעות שהיו שמורות על לא מזמן לקרנות הון סיכון גדולות שהיו כמעט בלתי נגישות למשקיע הקטן.

תגיות: הנפקת מניות פרטית, הנפקה פרטית